+420 606 156 103 Po-Pa: 07:00-15:30

Reklamační podmínky

Reklamační podmínky internetového obchodu www.mamauto.cz

nedílná součást všeobecných obchodních podmínek

  1. Reklamovat lze pouze zboží, které bylo zakoupeno u obchodníka a které je vlastnictvím spotřebitele.
  2. Pokud kupující je spotřebitel (fyzická osoba, která nejedná v rámci předmětu své podnikatelské činnosti nebo povolání) na veškeré nabízené zboží se poskytuje záruka v trvání 24 měsíců, není-li u zboží uvedeno jinak a postupuje se ve smyslu Zákona o ochraně spotřebitele a Občanského zákoníku a těchto reklamačních podmínek. Pokud si kupující objednal použitou věc a byl o tom kupující informován, záruční doba je 12 měsíců. Pokud kupující není spotřebitelem, postupuje se ve smyslu ustanovení Obchodního zákoníku a záruční doba je 12 měsíců a na tyto reklamace se nevztahují tyto reklamační podmínky, ale postupuje se dle ustanovení Obchodního zákoníku.
  3. Záruční doba počíná běžet dnem převzetí zboží od přepravní společnosti nebo přímo od obchodníka přebírá-li si zboží kupující osobně kupující nebo jím zmocněná osoba, v den jeho převzetí.
  4. Kupující je povinen reklamaci uplatnit do dvou měsíců od zjištění vady nejpozději však do uplynutí záruční doby. Doporučujeme však reklamaci uplatnit neprodleně.
  5. Odpovědnost za vady se nevztahuje na vady způsobené následujícím užíváním:
  1. Z odpovědnosti za vady jsou rovněž vyňaty vady, které vznikly při živelné pohromě.
  2. Odpovědnost za vady se nevztahuje také i na běžné opotřebení zboží (nebo jeho části) způsobené používáním zboží. Za vadu nelze považovat, jak vyplývá již z povahy věci doba její minimální trvanlivosti nebo doba spotřeby, která může být omezena na kratší dobu. Doba minimální trvanlivosti, doba použitelnosti, doba spotřeby nebo obdobná doba je uvedena na zboží ak takovému označení zboží podléhá.
  3. Reklamované zboží je třeba zaslat na naši adresu uvedenou níže, nikoli však na dobírku nebo osobně donést na kontaktní adresu. Zboží je třeba vhodně zabalit, aby během přepravy nedošlo k poškození zboží a doporučujeme zboží zaslat doporučeně, případně jako pojištěnou zásilku. Ke zboží je třeba připojit kopii dokladu o koupi (fakturu) a popis vady nebo doporučujeme přiložit vyplněný Reklamační formulář spolu s dokladem o koupi. Reklamaci doporučujeme zaslat výhradně písemně (poštou) nebo osobně (ne formou e-mailu).
  4. Pokud předmětem reklamace je zboží, které je například pevně zabudováno, kupující je povinen poskytnout maximální součinnost za účelem provedení obhlídky předmětu reklamace obchodníkem nebo třetí osobou určenou obchodníkem.
  5. Prodávající potvrdí přijetí vytčení vady a vydá kupujícímu potvrzení o uplatnění reklamace zboží ve vhodné formě s uvedením lhůty do které zajistí, aby vadu odstranil. Za den uplatnění reklamace se považuje den jejího doručení prodávajícímu, nejpozději však momentem, kdy prodávající znemožní nebo zabrání převzetí předmětu reklamace. Není-li možné potvrzení doručit ihned, musí se doručit bez zbytečného odkladu, nejpozději však spolu s dokladem o vyřízení reklamace. Potvrzení o vyřízení reklamace bude zasláno písemně v případě že vytčení vady bylo zamítnuto.
  6. Prodávající je povinen určit způsob vyřízení reklamace ihned, ve složitých případech do 3 dnů ode dne uplatnění reklamace. V odůvodněných případech, zejména vyžaduje-li se složité technické zhodnocení zboží nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po určení způsobu vyřízení reklamace vyřídí reklamaci prodávající ihned, v odůvodněných případech lze reklamaci vyřídit i později. Vyřízení reklamace však nesmí být delší než 30 dní ode dne uplatnění reklamace. To však neplatí pokud z objektivních důvodů, které obchodník nemohl ovlivnit nebylo možné vyřídit reklamaci v dané lhůtě, to zejména pokud pro vyřízení bylo třeba obstarat příslušné .
  7. Práva kupujícího při uplatňování reklamace:
  1. Reklamace se považuje za vyřízenou, skončí-li reklamační řízení předáním reklamovaného zboží, jeho výměnou nebo vrácením kupní ceny zboží, poskytnutím slevy, písemnou výzvou k převzetí plnění nebo její odůvodněné zamítnutí, přičemž kupující potvrzuje osobní převzetí resp. je dokladem i potvrzení přepravního podniku v případě, že kupující osobně nepřebírá reklamaci.
  2. O výsledku reklamačního řízení je spotřebitel informován v zákonné lhůtě.
  3. Pokud si kupující nepřevezme věc do 6 měsíců ode dne, kdy ji měl převzít, může ji prodávající prodat. U věci vyšší hodnoty musí prodávající o svém záměru prodat věc vyrozumět kupujícího a poskytnout dodatečnou lhůtu pro převzetí věci a to vše podle ust. § 623 odst. 5) Občanského zákoníku.
  4. Nepoškození zboží, resp. neporušenost obalu (dle pokynů při přebírání zboží) je třeba zkontrolovat při přebírání zboží, jelikož se zboží při přepravě může poškodit. Doporučujeme kupujícím rozbalit zboží a prohlédnout si jej v přítomnosti dopravce. Vaším podpisem kurýrovi prohlašujete, že obal je nepoškozený.
  5. Tyto reklamační podmínky jsou nedílnou součástí všeobecných obchodních podmínek, a prodávající si vyhrazuje právo je kdykoli měnit i bez předchozího upozornění prodávajícího.

Kontakty a adresy:

ADRESA PRO ZASÍLÁNÍ REKLAMACÍ:

MIPART s.r.o.

TROJIČNÉ NÁMESTIE 169

027 44 TVRDOŠÍN

SLOVENSKO

Telefón/Mobil: +420 606 156 103

E-mail: info@mamauto.sk